SP 5J VO,24x7,4h Az

SP 5J VO,24x7,4h Az
Illustration similar
€577.75 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

(€485.50 netto)

Free of shipping costs!

Stock: 7

Delivery time 8 Workdays

  • FSP.GD5S63Z00DESV5
  • 10602353398
  • 4059595003381
  • FSP:GD5S63Z00DESV5
  • New
Fujitsu Hardware Support for Fujitsu products Fujitsu Support Pack and ServiceContract... more
Product Information: SP 5J VO,24x7,4h Az
Fujitsu Hardware Support for Fujitsu products

Fujitsu Support Pack and ServiceContract Hardware

Fujitsu Product Support Hardware encompasses the diagnosis and the elimination of hardware faults by repair or replacement.
Fujitsu will respond to an incident and solve the fault in accordance with the contracted Service Level Agreement which can be an Offsite or Onsite service.


Fujitsu Support Pack Hardware is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 5 years.
The service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack.
Service levels can be selected from standard options.


Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise explicitly regulated, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product.
It offers more flexibility than a Support Pack allowing service levels to be agreed in accordance with customer’s needs.
Product related links
Fujitsu Hardware Support für Fujitsu Produkte Fujitsu Support Pack und ServiceContract Hardware Fujitsu Product Support Hardware beinhaltet die Diagnose von Hardwarefehlern sowie deren... more
Fujitsu Hardware Support für Fujitsu Produkte

Fujitsu Support Pack und ServiceContract Hardware

Fujitsu Product Support Hardware beinhaltet die Diagnose von Hardwarefehlern sowie deren Behebung durch Reparatur oder Austausch.
Fujitsu reagiert auf einen Vorfall und löst das Problem gemäß vertraglich vereinbartem Service Level Agreement, bei dem es sich um einen Offsite oder Onsite Service handeln kann.


Fujitsu Support Pack Hardware ist ein produktbezogener Servicevertrag mit einer einmaligen Vergütung und einer festen Vertragslaufzeit von 1 bis 5 Jahren.
Der Servicezeitraum kann durch Erwerb eines entsprechenden Anschluss-Support Pack verlängert werden.
Service-Levels können aus Standardoptionen ausgewählt werden.


Sofern keine ausdrückliche andere Regelung besteht, kann der Fujitsu ServiceContract jederzeit innerhalb der für das Produkt geltenden Produktlebensdauer bis 12 Monate vor Serviceende für dieses Produkt abgeschlossen werden.
Er bietet mehr Flexibilität als ein Support Pack, mit Service-Levels, die entsprechend den Erfordernissen des Kunden vereinbart werden können.
Typ: Vor Ort Service enthalten: Ersatzteile und Personal Servicezeit (Stunden x Tage): 24x7 Antwortzeit: 4 h Zeitraum: 5 Jahr(e) Kompatibilität: PRIMECENTER M1 Rack 616S, M1 Rack... more
Typ: Vor Ort
Service enthalten: Ersatzteile und Personal
Servicezeit (Stunden x Tage): 24x7
Antwortzeit: 4 h
Zeitraum: 5 Jahr(e)
Kompatibilität: PRIMECENTER M1 Rack 616S, M1 Rack 624S, M1 Rack 642S, M1 Rack 724A, M1 Rack 724S, M1 Rack 742A, M1 Rack 742S, M2
Viewed