Cookie preferences
This website uses cookies, which are necessary for the technical operation of the website and are always set. Other cookies, which increase the comfort when using this website, are used for direct advertising or to facilitate interaction with other websites and social networks, are only set with your consent.
Configuration
Technically required
These cookies are necessary for the basic functions of the shop.
Allow all cookies
CSRF token
Cookie preferences
Currency change
Customer recognition
Customer-specific caching
Decline all cookies
Individual prices
PayPal payments
Selected shop
Session
Comfort functions
These cookies are used to make the shopping experience even more appealing, for example for the recognition of the visitor.
Note
Statistics & Tracking
Affiliate program
Google Analytics
Track device being used
TP 4J BI,9x5
Illustration similar
€175.05 *
Prices incl. VAT plus shipping costs
(€147.10 netto)
Free of shipping costs!
Stock: 7Delivery time 8 Workdays
- Order number: FSP.GN4B00Z00DEMB4
- add. art. no.: 10602332698
- FSP:GN4B00Z00DEMB4
- Condition: (i) New
- Source: pa
Fujitsu Hardware Support for Fujitsu products Fujitsu Support Pack and ServiceContract... more
Product Information: TP 4J BI,9x5
Fujitsu Hardware Support for Fujitsu products
Fujitsu Support Pack and ServiceContract Hardware
Fujitsu Product Support Hardware encompasses the diagnosis and the elimination of hardware faults by repair or replacement.
Fujitsu will respond to an incident and solve the fault in accordance with the contracted Service Level Agreement which can be an Offsite or Onsite service.
Fujitsu Support Pack Hardware is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 5 years.
The service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack.
Service levels can be selected from standard options.
Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise explicitly regulated, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product.
It offers more flexibility than a Support Pack allowing service levels to be agreed in accordance with customer’s needs.
Fujitsu Support Pack and ServiceContract Hardware
Fujitsu Product Support Hardware encompasses the diagnosis and the elimination of hardware faults by repair or replacement.
Fujitsu will respond to an incident and solve the fault in accordance with the contracted Service Level Agreement which can be an Offsite or Onsite service.
Fujitsu Support Pack Hardware is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 5 years.
The service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack.
Service levels can be selected from standard options.
Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise explicitly regulated, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product.
It offers more flexibility than a Support Pack allowing service levels to be agreed in accordance with customer’s needs.
Product related links
Fujitsu Hardware Support für Fujitsu Produkte Fujitsu Support Pack und ServiceContract Hardware Fujitsu Product Support Hardware beinhaltet die Diagnose von Hardwarefehlern sowie deren... more
Fujitsu Hardware Support für Fujitsu Produkte
Fujitsu Support Pack und ServiceContract Hardware
Fujitsu Product Support Hardware beinhaltet die Diagnose von Hardwarefehlern sowie deren Behebung durch Reparatur oder Austausch.
Fujitsu reagiert auf einen Vorfall und löst das Problem gemäß vertraglich vereinbartem Service Level Agreement, bei dem es sich um einen Offsite oder Onsite Service handeln kann.
Fujitsu Support Pack Hardware ist ein produktbezogener Servicevertrag mit einer einmaligen Vergütung und einer festen Vertragslaufzeit von 1 bis 5 Jahren.
Der Servicezeitraum kann durch Erwerb eines entsprechenden Anschluss-Support Pack verlängert werden.
Service-Levels können aus Standardoptionen ausgewählt werden.
Sofern keine ausdrückliche andere Regelung besteht, kann der Fujitsu ServiceContract jederzeit innerhalb der für das Produkt geltenden Produktlebensdauer bis 12 Monate vor Serviceende für dieses Produkt abgeschlossen werden.
Er bietet mehr Flexibilität als ein Support Pack, mit Service-Levels, die entsprechend den Erfordernissen des Kunden vereinbart werden können.
Fujitsu Support Pack und ServiceContract Hardware
Fujitsu Product Support Hardware beinhaltet die Diagnose von Hardwarefehlern sowie deren Behebung durch Reparatur oder Austausch.
Fujitsu reagiert auf einen Vorfall und löst das Problem gemäß vertraglich vereinbartem Service Level Agreement, bei dem es sich um einen Offsite oder Onsite Service handeln kann.
Fujitsu Support Pack Hardware ist ein produktbezogener Servicevertrag mit einer einmaligen Vergütung und einer festen Vertragslaufzeit von 1 bis 5 Jahren.
Der Servicezeitraum kann durch Erwerb eines entsprechenden Anschluss-Support Pack verlängert werden.
Service-Levels können aus Standardoptionen ausgewählt werden.
Sofern keine ausdrückliche andere Regelung besteht, kann der Fujitsu ServiceContract jederzeit innerhalb der für das Produkt geltenden Produktlebensdauer bis 12 Monate vor Serviceende für dieses Produkt abgeschlossen werden.
Er bietet mehr Flexibilität als ein Support Pack, mit Service-Levels, die entsprechend den Erfordernissen des Kunden vereinbart werden können.
Service enthalten: Ersatzteile und Personal
Servicezeit (Stunden x Tage): 9x5
Zeitraum: 4 Jahr(e)
Abdeckungsbereich: EMEIA
Kompatibilität: Stylistic Q775, R726, V535 Industrial more
Service enthalten: | Ersatzteile und Personal |
Servicezeit (Stunden x Tage): | 9x5 |
Zeitraum: | 4 Jahr(e) |
Abdeckungsbereich: | EMEIA |
Kompatibilität: | Stylistic Q775, R726, V535 Industrial |
Viewed