Cookie preferences
This website uses cookies, which are necessary for the technical operation of the website and are always set. Other cookies, which increase the comfort when using this website, are used for direct advertising or to facilitate interaction with other websites and social networks, are only set with your consent.
Configuration
Technically required
These cookies are necessary for the basic functions of the shop.
Allow all cookies
CSRF token
Cookie preferences
Currency change
Customer recognition
Customer-specific caching
Decline all cookies
Individual prices
PayPal payments
Selected shop
Session
Comfort functions
These cookies are used to make the shopping experience even more appealing, for example for the recognition of the visitor.
Note
Statistics & Tracking
Affiliate program
Google Analytics
Track device being used
SoP 1J Ver TS Sub & Upgr,24x7,2h Rz
Illustration similar
€7,794.88 *
Prices incl. VAT plus shipping costs
(€6,550.32 netto)
Free of shipping costs!
Stock: 7Delivery time 8 Workdays
- Order number: FSP.G-SWTPO63PRFF0
- add. art. no.: 10602349053
- 4059595184509
- FSP:G-SWTPO63PRFF0
- Condition: (i) New
- Source: pa
Keep your software current and get help when needed Fujitsu Support Pack and ServiceContract... more
Product Information: SoP 1J Ver TS Sub & Upgr,24x7,2h Rz
Keep your software current and get help when needed
Fujitsu Support Pack and ServiceContract Software
Fujitsu offers support for Fujitsu and Partner branded software products.
It comprises the diagnosis of software incidents, the provision of workarounds and/or the right to receive error corrections, updates and upgrades, as applicable.
Software support is provided remotely.
The availability of error corrections, updates and upgrades as well as the right to receive them depends to the lifecycle policy of the respective licensor and is detailed in the software-specific Technical Appendix to the data sheet.
Fujitsu Support Pack is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 8 years.
Before expiry, the service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack.
Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise defined, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product.
Fujitsu Support Pack and ServiceContract Software
Fujitsu offers support for Fujitsu and Partner branded software products.
It comprises the diagnosis of software incidents, the provision of workarounds and/or the right to receive error corrections, updates and upgrades, as applicable.
Software support is provided remotely.
The availability of error corrections, updates and upgrades as well as the right to receive them depends to the lifecycle policy of the respective licensor and is detailed in the software-specific Technical Appendix to the data sheet.
Fujitsu Support Pack is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 8 years.
Before expiry, the service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack.
Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise defined, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product.
Product related links
Halten Sie Ihre Software aktuell und beziehen Sie Hilfe, wenn Sie diese benötigen Fujitsu Support Pack und ServiceContract Software Fujitsu bietet Support für markengeschützte... more
Halten Sie Ihre Software aktuell und beziehen Sie Hilfe, wenn Sie diese benötigen
Fujitsu Support Pack und ServiceContract Software
Fujitsu bietet Support für markengeschützte Softwareprodukte von Fujitsu und Partnern.
Er beinhaltet die Diagnose von Softwarevorfällen und die Bereitstellung von provisorischen Lösungen und/oder das Recht, Fehlerkorrekturen, Updates und Upgrades zu erhalten, soweit anwendbar.
Softwaresupport wird dezentral ausgeführt.
Die Verfügbarkeit von Fehlerkorrekturen, Updates und Upgrades sowie das Recht, diese zu erhalten, hängt von der Lifecycle Policy des jeweiligen Lizenzgebers ab und ist im softwarespezifischen technischen Anhang des Datenblattes näher ausgeführt.
Fujitsu Support Pack ist ein produktbezogener Servicevertrag mit einer einmaligen Vergütung und einer festen Vertragslaufzeit von 1 bis 8 Jahren.
Vor Ablauf des Servicezeitraums kann der Vertrag durch Erwerb eines entsprechenden Anschluss-Support Packs verlängert werden.
Sofern nicht anders festgelegt, kann der Fujitsu ServiceContract jederzeit innerhalb der für das Produkt geltenden Produktlebensdauer bis 12 Monate vor Serviceende für dieses Produkt abgeschlossen werden.
Fujitsu Support Pack und ServiceContract Software
Fujitsu bietet Support für markengeschützte Softwareprodukte von Fujitsu und Partnern.
Er beinhaltet die Diagnose von Softwarevorfällen und die Bereitstellung von provisorischen Lösungen und/oder das Recht, Fehlerkorrekturen, Updates und Upgrades zu erhalten, soweit anwendbar.
Softwaresupport wird dezentral ausgeführt.
Die Verfügbarkeit von Fehlerkorrekturen, Updates und Upgrades sowie das Recht, diese zu erhalten, hängt von der Lifecycle Policy des jeweiligen Lizenzgebers ab und ist im softwarespezifischen technischen Anhang des Datenblattes näher ausgeführt.
Fujitsu Support Pack ist ein produktbezogener Servicevertrag mit einer einmaligen Vergütung und einer festen Vertragslaufzeit von 1 bis 8 Jahren.
Vor Ablauf des Servicezeitraums kann der Vertrag durch Erwerb eines entsprechenden Anschluss-Support Packs verlängert werden.
Sofern nicht anders festgelegt, kann der Fujitsu ServiceContract jederzeit innerhalb der für das Produkt geltenden Produktlebensdauer bis 12 Monate vor Serviceende für dieses Produkt abgeschlossen werden.
Produkttyp: Upgrade
Servicezeit (Stunden x Tage): 24x7
Antwortzeit: 4 h
Zeitraum: 1 Jahr(e)
Abdeckungsbereich: EMEIA
Kompatible Betriebssysteme: FFO Entry S more
Produkttyp: | Upgrade |
Servicezeit (Stunden x Tage): | 24x7 |
Antwortzeit: | 4 h |
Zeitraum: | 1 Jahr(e) |
Abdeckungsbereich: | EMEIA |
Kompatible Betriebssysteme: | FFO Entry S |
Viewed