3Y Depot

3Y Depot
3Y Depot
Illustration similar
   
€83.05 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

(€69.79 netto)

Free of shipping costs!

Stock: 999

Delivery time 4 Workdays

  • 5WS0A23813
  • 4053162427228
  • New
New devices have a mandatory warranty period of 12 months. After that, customers are required to... more
Product Information: 3Y Depot
New devices have a mandatory warranty period of 12 months.
After that, customers are required to bear the costs repair services of any damage or product replacement.
This can be very expensive!

Lenovo offers the right solution for those who want more than one year of peace of mind: Depot Warranty Extensions allow you to increase the warranty length for up to 5 years, ensuring you can enjoy your devices longer and avoid unexpected costs.


Lenovo™ Depot Warranty

Fact: our technicians are the best people to take care of any problem that your device might present.
And with Lenovo™ Depot Warranty, you can rest assure that they will be available for you every single time that you meet an issue that will demand technical support.

If an issue cannot be resolved by phone, Lenovo will facilitate shipping the system to a designated facility for repair, taking care of any costs involved on shipping or packaging on this process, and making sure that the device is returned to you in the shortest time possible.

Why Lenovo™?

- No one knows our products like we do.
The best products deserve the best service.
- Certified Lenovo technicians use original qualified parts for the highest quality repairs.
- Our global network of regional support centers offers consistent, local-language support to customers, wherever they are.

Why Extend Your Warranty?

- Avoid unplanned expenses with maintenance and service.

- Increase the lifetime of your device, assuring the best possible technical service for it
- Guaranteed original spare parts anytime that your device needs repair.

- Hassle free shipping to and from Lenovo’s service facilities, with no extra cost involved.
Product related links
Beim Depot Service kümmert sich Lenovo um die Abholung Ihres Geräts und liefert es an ein bestimmtes Reparaturzentrum. Alle Versandkosten werden von Lenovo übernommen. Nach der Reparatur oder dem... more
Beim Depot Service kümmert sich Lenovo um die Abholung Ihres Geräts und liefert es an ein bestimmtes Reparaturzentrum.
Alle Versandkosten werden von Lenovo übernommen.
Nach der Reparatur oder dem Austausch sorgt Lenovo dafür, dass der PC an Sie zurückgesandt wird.

- Ersatzteile und Arbeiten
- Standard-Telefon-Support für Hardwarefragen
- Reparaturen erfolgen mit Versand an das Lenovo Depot

Teile und Arbeitsleistung
Lenovo übernimmt den Austausch von Teilen und die Arbeitskosten.

Grundlegender Telefon-Support
Techniker stehen zur Ferndiagnose von Hardwareproblemen und allgemeinen, grundlegenden Problemen zur Verfügung, die während der Garantiezeit auftreten können.
Software-Support ist nicht enthalten.

Reparaturen erfolgen mit Versand an das Lenovo Depot
Hochqualifizierte Techniker reparieren (oder ersetzen) Ihr Gerät und senden es an Sie zurück.
Alle Versandkosten werden von Lenovo übernommen.
Produkttyp: Upgrade Serviceart: Premium Support Service enthalten: Ersatzteile Zeitraum: 3 Jahr(e) more
Produkttyp: Upgrade
Serviceart: Premium Support
Service enthalten: Ersatzteile
Zeitraum: 3 Jahr(e)
Viewed