4Y Depot

4Y Depot
Illustration similar
€165.26 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

(€138.87 netto)

ÖD-Preis auf Anfrage

Free of shipping costs!

Stock: 999

Delivery time 4 Workdays

  • 5WS0A23756
  • New
New devices have a mandatory warranty period of 12 months. After that, customers are required to... more
Product Information: 4Y Depot
New devices have a mandatory warranty period of 12 months.
After that, customers are required to bear the costs repair services of any damage or product replacement.
This can be very expensive!

Lenovo offers the right solution for those who want more than one year of peace of mind: Depot Warranty Extensions allow you to increase the warranty length for up to 5 years, ensuring you can enjoy your devices longer and avoid unexpected costs.


Lenovo™ Depot Warranty

Fact: our technicians are the best people to take care of any problem that your device might present.
And with Lenovo™ Depot Warranty, you can rest assure that they will be available for you every single time that you meet an issue that will demand technical support.

If an issue cannot be resolved by phone, Lenovo will facilitate shipping the system to a designated facility for repair, taking care of any costs involved on shipping or packaging on this process, and making sure that the device is returned to you in the shortest time possible.

Why Lenovo™?

- No one knows our products like we do.
The best products deserve the best service.
- Certified Lenovo technicians use original qualified parts for the highest quality repairs.
- Our global network of regional support centers offers consistent, local-language support to customers, wherever they are.

Why Extend Your Warranty?

- Avoid unplanned expenses with maintenance and service.

- Increase the lifetime of your device, assuring the best possible technical service for it
- Guaranteed original spare parts anytime that your device needs repair.

- Hassle free shipping to and from Lenovo’s service facilities, with no extra cost involved.
Product related links
Lenovo bietet ein umfangreiches Portfolio an Mehrwertdiensten über den gesamten Lebenszyklus Ihrer Lenovo Maschinen – von der Beschaffung bis zur Entsorgung. Unsere preisgekrönten Serviceleistungen... more
Lenovo bietet ein umfangreiches Portfolio an Mehrwertdiensten über den gesamten Lebenszyklus Ihrer Lenovo Maschinen – von der Beschaffung bis zur Entsorgung.
Unsere preisgekrönten Serviceleistungen tragen dazu bei, Produktivität und Zufriedenheit Ihrer Mitarbeiter zu optimieren, indem sie Ausfallzeiten reduzieren und sicherstellen, dass Sie und Ihr IT-Personal sich auf geschäftskritische Aufgaben konzentrieren können.

Alle Lenovo Garantien umfassen telefonischen Kundendienst rund um die Uhr.
Sie decken generell die Arbeitsleistung, die erforderlichen Ersatzeile und die Systemreparatur bei Herstellungsmängeln oder technischen Problemen ab, die bei normalem Gebrauch Ihres Lenovo Produkts auftreten können.
Falls ein Problem nicht telefonisch gelöst werden kann, übernimmt der Kunde den Versand des defekten Systems an ein Service-Center.
(Die Versandart kann von Land zu Land variieren).

Alle Lenovo Garantien umfassen telefonischen Kundendienst rund um die Uhr.
Sie decken generell die Arbeitsleistung, die erforderlichen Ersatzeile und die Systemreparatur bei Herstellungsmängeln oder technischen Problemen ab, die bei normalem Gebrauch Ihres Lenovo Produkts auftreten können.
Falls ein Problem nicht telefonisch gelöst werden kann, übernimmt im Rahmen des Carry-in-Services der Kunde den Versand des defekten Systems an ein angegebenes Service-Center.
Nach Reparatur bzw.
Austausch des Systems steht dieses im Service-Center zur Abholung durch den Kunden bereit.
Zeitraum: 4 Jahr(e) Produkttyp: Upgrade Serviceart: Premium Support Service enthalten: Ersatzteile more
Zeitraum: 4 Jahr(e)
Produkttyp: Upgrade
Serviceart: Premium Support
Service enthalten: Ersatzteile
Viewed