4Y Premium Care with Onsite upgrade

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4 Year Lenovo Premium Care with Onsite Advanced Support from Real People. Real Fast We get... more
Product Information: 4Y Premium Care with Onsite upgrade
4 Year Lenovo Premium Care with Onsite

Advanced Support from Real People.
Real Fast


We get it. New computers are exciting.
From the moment you unbox your new Lenovo device, you want to get the most out of it.
Yet even the most technical among us struggle with setup and support.

Lenovo Premium Care is the hassle-free solution for all your technical support needs.

Introducing Lenovo Premium Care

Premium Care is the new standard for advanced technical support.

Our helpful technicians are ready to help you with any issues with your Lenovo device, peripherals, and even software.
With this front-of-the-queue and straight-to-the-experts customer support service, Lenovo provides you peace of mind and faster solutions, allowing you to get the best from your new device.

Premium Concept Taken To The Next Level

Real Person: Choose how you want to reach us - through the phone, chat or email - our expert technicians will take care of you.
Real person support for your PC issues.

Real Fast: Highly trained technicians will provide you real-time solutions, whatever the issue, on your first contact.
If needed, our team will schedule an onsite visit for the next business day.

Hassle-Free: ‘Getting started’ and ‘how-to’ assistance for hardware and software.
Easy solutions that are simple to reach - that’s how Premium Care delivers you the ideal support experience.

PC Health Check: Free annual PC Health Check that allows our experts to spot issues before you do so they can resolve them quickly and help you avoid PC problems.


Hassle-Free Support Experience

‘How-To’ Assistance For Hardware And Software

Whether you need setup advice or help adding a printer, Lenovo Premium Care has got your back.

Now, you will have a go-to place to keep you connected and able to use your device to do the things you love.

Besides offering the highest level of hardware support and making sure you have ‘how-to’ assistance anytime you need, our team is always ready to answer questions about the software applications you use every day.

That’s Premium Care - designed to delight and make your life easier.


List of supported software
Windows® OS, Lenovo™ SHAREit, Lenovo OneKey™ Recovery, Lenovo REACHit, Lenovo Photo Master, McAfee® LiveSafe™ (30-day trial), Adobe® Photoshop® software, Adobe Acrobat® software, Cyberlink Power DVD, Chrome OS, Dropbox, Intuit Quickbooks, McAfee, MS Office, Windows, MS Works, MS Works Plus 2008, Norton AnitVirus, Norton Internet Security, Roxio Creator, Skype.

Note: Not available in all countries.
Hours may vary slightly around the world.
For example, United Kingdom: Monday to Friday, from 09:00 to 18:00 (GMT)

Trademarks: Lenovo and the Lenovo logo are trademarks of Lenovo.
Microsoft, Windows, and the Windows logo are trademarks of Microsoft Corporation.
Other company, product or service names may be trademarks or service marks of others.
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4 Jahre Premium Care mit Vor-Ort-Service Erweiterter Support von echten Menschen. Echt schnell. Wir verstehen es. Neue Computer sind aufregend. Ab dem Moment, in dem Sie Ihr neues... more
4 Jahre Premium Care mit Vor-Ort-Service

Erweiterter Support von echten Menschen.
Echt schnell.


Wir verstehen es. Neue Computer sind aufregend.
Ab dem Moment, in dem Sie Ihr neues LenovoGerät auspacken, möchten Sie es nutzen können.
Doch selbst die technisch versiertesten von uns haben manchmal Probleme mit Einrichtung und Support.

Lenovo Premium Care ist die einfache Lösung für Ihren erweiterten technischem Support.

Vorstellung von Lenovo Premium Care

Premium Care ist der neue Standard für erweiterten technischen Support.
Unsere erfahrenen Techniker sind bereit, Ihnen mit jeglichen Problemen mit Ihrem Lenovo-Gerät, Peripheriegeräten und sogar Software zu helfen.

Mit diesem Kundensupport-Service, bei dem Sie nicht Schlange stehen und direkt mit Experten verbunden werden, bietet Ihnen Lenovo Sicherheit und schnellere Lösungen, wodurch Sie mehr Nutzen aus Ihrem Gerät ziehen.


ECHTE MENSCHEN
Sie wählen, wie Sie uns erreichen möchten – über Telefon, Chat oder E-Mail – und unsere Technikexperten kümmern sich um Sie.
Support für PC-Probleme von echten Personen.

ECHT SCHNELL
Perfekt ausgebildete Techniker bieten Ihnen Lösungen in Echtzeit, egal bei welchem Problem, und zwar direkt beim ersten Kontakt.
Wenn notwendig, legt unser Team einen Besuch an Ihrem Standort für den nächsten Werktag fest.

ECHT EINFACH
Hilfe zu Start und Nutzung Ihrer Hardware und Software.
Einfache Lösungen, die leicht zu erreichen sind – das ist die ideale Support-Erfahrung von Premium Care.

PC-GESUNDHEITSPRÜFUNG
Kostenlose jährliche Gesundheitsprüfung, die es unseren Experten ermöglicht, Probleme noch vor Ihnen zu erkennen, damit sie sie schnell lösen können und ihnen helfen, PC-Probleme zu vermeiden.


Einfache Support-Erfahrung

Hilfe Zur Nutzung Von Hardware Und Software
Egal, ob Sie Hilfe beim Einrichten oder beim Hinzufügen eines neuen Druckers benötigen – Lenovo Premium Care ist für Sie da.
Jetzt haben Sie eine Anlaufstelle, die sie unterstützt, damit Sie mit Ihrem Gerät das tun können, was Sie lieben.

Abgesehen von Hardware-Support auf höchster Stufe sowie Hilfe zur Nutzung Ihrer Geräte, wann immer Sie sie brauchen, ist unser Team immer bereit, Ihre Fragen über die Software-Anwendungen, die Sie täglich nutzen, zu beantworten.

Das ist Premium Care – entwickelt, um Sie zu begeistern und Ihr Leben einfacher zu machen.


Unterstützte Software

Windows® OS, Lenovo™ SHAREit, Lenovo OneKey™ Recovery, Lenovo REACHit, Lenovo Photo Master, McAfee® LiveSafe™ (30-day trial), Adobe® Photoshop® software, Adobe Acrobat® software, Cyberlink Power DVD, Chrome OS, Dropbox, Intuit Quickbooks, McAfee, MS Office, Windows, MS Works, MS Works Plus 2008, Norton AnitVirus, Norton Internet Security, Roxio Creator, Skype.

Marken: Lenovo und das Lenovo-Logo sind Marken oder eingetragene Marken von Lenovo.
Microsoft, Windows, und das Windows Logo sind Marken der Microsoft Corporation.
Marken, Produkt- und Servicebezeichnungen anderer Unternehmen/Hersteller werden anerkannt.
Zeitraum: 4 Jahr(e) Produkttyp: Upgrade Service enthalten: Ersatzteile Telefonischer Support: Ja Support vor Ort: Ja more
Zeitraum: 4 Jahr(e)
Produkttyp: Upgrade
Service enthalten: Ersatzteile
Telefonischer Support: Ja
Support vor Ort: Ja
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