Support Pack 3 Jahre VO, NBD AZ,

Support Pack 3 Jahre VO, NBD AZ,
Illustration similar
€153.96 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

(€129.38 netto)

Free of shipping costs!

Stock: 995

Delivery time 3 Workdays

  • FSP.GB3S20Z00DESV1
  • FSP:GB3S20Z00DESV1
  • 10602345056
  • 4059595001608
  • New
Fujitsu Hardware Support for Fujitsu products Fujitsu Support Pack and ServiceContract... more
Product Information: Support Pack 3 Jahre VO, NBD AZ,
Fujitsu Hardware Support for Fujitsu products

Fujitsu Support Pack and ServiceContract Hardware
- Fujitsu Product Support Hardware encompasses the diagnosis and the elimination of hardware faults by repair or replacement.
Fujitsu will respond to an incident and solve the fault in accordance with the contracted Service Level Agreement which can be an Offsite or Onsite service.

- Fujitsu Support Pack Hardware is a product-related service contract with once-only remuneration and for a fixed contract term of 1 up to 5 years.
The service period can be extended by purchasing a corresponding follow-on Support Pack.
Service levels can be selected from standard options.

- Fujitsu ServiceContract can, unless otherwise explicitly regulated, be acquired at any time during the product lifecycle until 12 months before the end-of-service for that product.
It offers more flexibility than a Support Pack allowing service levels to be agreed in accordance with customer’s needs.
Product related links
Professioneller Schutz für Ihre IT-Investitionen von Anfang an Neben seinen marktführenden Produkten bietet Fujitsu standardisierte Product Support Services. Diese Services stellen Verfügbarkeit... more
Professioneller Schutz für Ihre IT-Investitionen von Anfang an

Neben seinen marktführenden Produkten bietet Fujitsu standardisierte Product Support Services.
Diese Services stellen Verfügbarkeit und Business Continuity für die IT-Umgebung des Kunden sicher und sparen somit Zeit und Geld.
Dies unterstützt unsere Kunden dabei, Budget, das für operative IT-Services ausgegeben wird, auf strategische Initiativen zu verlagern, die ihrem Unternehmen kurzfristig einen echten Geschäftswert liefern.


Die Product Support Services decken ein breites Produktspektrum ab, einschließlich markengeschützter Hardware- und Softwareprodukte von Fujitsu und Partnern sowie Fujitsu IT-Infrastrukturen, die auf Fujitsu Hardware basieren.
Neben standardmäßigen reaktiven Service-Levels wie Antritts- und Wiederherstellungszeiten umfassen Product Support Services auch den optionalen Festplatteneinbehalt (HDD Retention).
Reaktive Services können mit Serviceelementen des Proactive Support erweitert werden (wie System Health Check und Technical Account Management), um zusätzlich Ausfälle und Stillstandszeiten zu vermeiden.
Zeitraum: 3 Jahr(e) Typ: Vor Ort Next Business Day (NBD): Ja Dienststunden (hours x days): 9x5 more
Zeitraum: 3 Jahr(e)
Typ: Vor Ort
Next Business Day (NBD): Ja
Dienststunden (hours x days): 9x5
Viewed